like

Wednesday 15 January 2014

DULU muka macam berus sabut









Assalamualaikum sayang semua..
tetiba rinduu sangat nak menulis dalam blog.. rindu nak mengarut kot..haha
sekarang pukul 3.32pm 15/1/2014
tetibe mood update blog petang hari.. biasa update tengah malam sebab tenang je..boleh feeling-feeling sambil update.. hehe

sebenarnye taktahu nak tulis ape..tapi nak tulis jugak..
rasa nak tayang gambar zaman dulu pun ye jugak..nak tengok tak gambar zaman dulu?
takde la dulu sangat..ada la time zaman hang jebat..haha.. gurau.. :p
aku dah post dah gambar dulu kala di instagram
rasa nak post kat blog pulak..
sat na...nak pegi cari gambar... :D


ni gambar aku baru rembat tadi dekat facebook member
haha
time ni rasenye form 4 tahun 2010
ni gambar paling lawa (mesti bg korang buruk gila siot minah ni)haha
jangan risau..ada lagi gambar buruk gila.. hahaha
cam siot
okayla..ni time 2010
baju tu aku still ada tau.. muat lagi (sebenarnye nak kata kurus lagi) :p
 time ni aku sendiri menyampah tengok muke aku
rase nak tampo je..kakakaka

ni aku bagi lagi gambar zaman dulu. haha
tuuuuuu aku pakai baju putih.. haha
ni zaman form 5
zue and nurul liyana..zue skng makin bambam..yana skng tatau kat mana ...rinduuunya dekat dia..
dia la tolong suggest guna nama dhira wawa
tu spek sape tah aku amek..afiq punya kot.. haha..thanks afiq.. :p

 seee..sampai tahap tutup muke sendiri..nanti camera taknak capture kalau tak tutup muke sendiri
camera pun tak boleh terima muka aku. hahaha
time skola dulu guna nama nur hanis
nur hanis nama member nik nur hanis shahirah
soooooo longggggggg nama dia, last last dia letak nur hanis
 bila orang panggil aku hanis , aku tak pandang.. dah memang bukan nama aku.. haha


 serius aku sendiri tak sanggup tengok muka sendiri.. hahahahaha

teringat zaman sekolah zaman degil.. tetibe :p
tamat dah gambar zaman hang tuah
sekarang nak bagi gambar zaman harga kangkung turun..kakakakak

ta daaaaaaaaaaaaaa!
ni gambar raya tahun 2013
hijau hijau hijau.. sama macam kangkung tak? haha.
tercemar blog aku sebab kangkung
kangkung tak salah..yang salah orang turunkan harga kangkung.. :p


ni gambar bulan 5 kut tahun 2013
tengok la pipi tak besar mana..gambar raya kat atas dah rasa ada nasi kepal kat pipi
mungkin la aku sorok makanan kat pipi time ni..haha

ni gambar bulan 11 tahun 2013 kut
ni cover pipi.. kakakakak
i buat plastic surgery dekat korea taw
hidung sikit
mata sikit
pipi sikit..
                                                                 

ni gambar time raya..
seee..i kurus lagi.. pipi je besar tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. 



mesti korang kata "eleh..bukan cantik sangat pun minah ni"
haha..kesah?


zaman sekolah dulu macam orang tak kenal aku sangat taw..
muke macam berus sabut..sape nak kenal..haha
sekarang aku pulak buat buat tak kenal orang..aci tak ? haha

dulu orang selalu kata
hitam hitam hitam macam bontot kuali (kakakakaka)
sekarang pun hitam jugak..tak sehitam dulu :p
ramai jugak orang tnye aku pakai ape jadi putih
entah..macam macam aku pakai..tapi paling mujarab air wudu'
serius :)
pas amek wudu' tu berseri je muka macam pengantin baru.. hahaha


 adik adik yang rasa muka tak lawa tu..jangan risau..dah besar nanti lawa lah adik..time tu peminat berjuta juta..okay dik?biar masa menentukannye.. hikhik






No comments:

Post a Comment