like

Wednesday 13 November 2013

HAI NOVEMBER

Hai awak semua
sekarang dah bulan november.
tak sangka kan ?
pejam celik dah masuk bulan 11
semakin hari semakin tua , semakin matang , semakin gemuk. haha
gemuk-gemuk slow sikit.. i kurus bagaikan model lagi.. hahaha ( perasan okay)

tapi still rasa diri ni kecik lagi
bile orang tnye umur selalu terjawab 17 tahun.. haha
selalu ingat diri sendiri umur 17 tahun.. padahal dah 19tahun..

kalau jumpe makcik kurang2 umur 30tahun , tak tahu nak panggil dorang ape.
biasa aku panggil makcik je..
tp dorang pandang pelik kat aku.. ek ? haha.

hari tu pegi saloon gunting rambut
aunty tu ingat aku umur 16 tahun
sweeettt sixteen gituwww.. hang ada ? haha

next year umur 20 tahun.. macam tak percayeeeee jeeeeee..sayeee kecikkkk lagiiiiii laaaaaaaaaa...hahaha


aku sekarang menyepi sikit kat FB..bosan kot main FB.. skang duk main instagram je.. memang fevret gua la.. kaki gambar kot.. muahahaha..

baru baru ni aku tukar relation status 'in relationship' kat FB..
kira saja nak main2.. tetibe ramai gila inbox tnye sape pakwe baru... tetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt...
mental pulak nak jawab.. last2 tukar single..haha
kaklong aku pulak waswas dgn aku.. dia ingat aku ada pakwe baru tapi tak nak bagitau dia..
perlu ke perlu ke ? haha

nak cari pakwe bila diri sendiri dah ada 1 banglo , 1 superbike , 1 kereta , duit dalam akaun RM100ribu.. boleh dak ? haha..



sekarang tengah busy dengan bisnes , dengan nak pindah rumah lagi..
aku lost connection dengan member2.. kira mcm aku duduk dalam hutan sorang2.. haha
busy tahap nak bukak msg pun tak sempat.. call jangan cakap la. memang tak angkat..
sehari bpe puluh number baru masuk msg nak order barang..
belum lagi whatsapp.. hari tu tak bukak seminggu ada 200msg..
gila kentang customer aku.. haha

kalau lepak dengan member2 pun aku asek dgn handphone je..
dorang kemain la bercerita dgn aku.. tp aku duk balas msg customer
bila dia dah habis bercerita , respon aku ialah "boleh ulang balik tak ? aku tak dengar.."
hahaha.. dan mereka pun ulang.. sampai separuh cerita fikiran aku dah melayang kat customer..
sorry la kawan.. haha

aku sukeee sgt berjuta-juta msg customer masuk , at least takde la bosan.. nanti customer tak msg rasa mcm kosong hidup..
topup tak payah nak ckp la.. sebulan cecah rm300..
mcm mane kalau pakai bill ni.. mau bankrup teruih.. haha.


25 hb nov ni birthday baby...puas la fikir nak beli ape kat budak kecik sorang tu..
20 december ni pulak birthday ibu.. dah tengok handbag kat carlo rino.... harga tak payah cakap la.. RM600++
demimu ibu , kusanggup belikan bulan sekali pun..haha..

okay la, malas nak menaip dah.. tunggu next pos k..
next pos kita pos gambarrrrrr jeeeeeee.. (kes malas menaip)
haha


HUGS,


p/s : sakit hati tengok header blog mcm hampeh guna photoscape.. photoshop takde :(

No comments:

Post a Comment