like

Tuesday 29 October 2013

7 BULAN

Assalamualaikum dan hai :)
terasa kaku jari dan hang otak bila dah lame tak update blog.
7 bulan....ye , dah 7 bulan dah update blog..haha

mesti korang pelik apesal lah blog aku ni kosong.
header takde
post yang lame lame dulu dah takde
tak payah la nak click2 sana sini.. gua dah delete.. haha.

nanti la aku update header baru.
laptop buruk aku guna ni takde photoshop.
tunggu my baby siap di repair.. baru lah boleh nak photoshop segala bagai..muehehehe..

link blog aku pun dah ditukar.. dulu beruangb.blogspot.com..
sekarang dhirawawa.blogspot.com..
pasaipa aku tukar?

imbas kembali 3 tahun lepas.......~~~~~~
yana : dira.. i rasa nama u sedap la letak dhira wawa..nampak comel je..nampak kasar + lembut
aku : yeke ? okay la mcmtu.. dhira wawa :D

haha.. mcmtu la kisah dia..dialog ubah sikit sbb dah tak ingat sgt kata2 3 tahun lepas.. T.T
walau nama aku adhira najwa..tp mereka buat nama aku ada 5 nickname.. -.-

1. dira
2. wawa
3. najwa
4. dee
5. ira
5. rara

belum lagi nama nama haiwan yang melekat kat aku.. mau penuh 1 blog kalau aku senaraikan.. haha..

sekarang baru la ada masa nak update blog.. dulu busy sana sini..sekarang pun busy jugak.. tp ada la masa sikit.. busy cari duit untuk diri and family..
yelah , semua tahu aku buat bisnes online.
jatuh bangun dalam bisnes memang perit..
bila dah jatuh , nak bangun semula memang susah sangat..
cuma aku dapat bekalan nasihat dari ibu abah..
aku kena bangun sendiri..
and now aku dah bangun.. aku berusaha supaya takkan jatuh mcm dulu2 lagi.. :)
sampailah sekarang.. aku masih kejar kejayaan..
doakan aku.. :)


---------------------------------------------------------------

disini aku nak buat pengakuan.. (bajet2 artis)
aku dah putus dengan izzat idris..

kenapa ?
mengapa?
bila ?
why why why ?

jawapan :

takde jodoh..
haha.. gurau2..
mungkin memang takde jodoh.. kita merancang and Allah tentukan.. mungkin aku bukan terbaik untuk dia..
mungkin Allah temukan kami ada sebab..
kami masih kawan.. :)

aku ada tanggungjawab yang lagi besar kat ibu abah and adik2..
cinta ? nanti2 jela fikir..

cinta lepas nikah.. best kan ?haha~

sampai sini jela..taktahu nak tulis ape.. nanti i update lg ye sayang sayangku..



GOOD BYE ROCKTOBER.

WELCOME NOVEMBER.
BULAN KUMPUL DUIT BELI HADIAH UNTUK BABY. -.-





No comments:

Post a Comment