like

Tuesday 26 November 2013

Aku bukan.....

mencoret kisah hidup dalam diari alam maya..
berharap tiada hati yang terluka
berharap kau fahami segalanya..

aku minta maaf kecewakan hati seorang bernama lelaki...
tak perlu aku sebut nama..
pasti semua tahu gerangannya..
bukan aku tak sudi...
bukan aku tak mengerti...
cuma...
cukuplah sampai disini aku sakiti hatimu...
kenapa mengapa aku buat begini..
aku tak pasti..
semakin aku dekat dengan Maha Pencipta
semakin aku jauh darimu..
aku tahu Dia sayangkan aku..
aku tahu Dia taknak aku hanyut cinta pada lelaki ajnabi

aku akui ada dia disisi..
semua salah anggap hubungan kami..
dia bukan kekasih hati..
dia yang aku hormati sebagai abang disisi..
abang yang sering dengar aku bercerita suka dukaku..
abang yang sering luangkan masa untuk aku walaupun sibuk dengan tugas harian..
dia ada yang dicintai dalam hati..
yang aku pasti bukan aku yang dia cintai..


mungkin aku seorang yang senang sayangi seseorang
aku senang ucapkan sayang
selagi masih bernafas
selagi rasa sayang itu ada
selagi itu aku ucapkan
hidup aku bukanlah lama..
cuma sekejap..
bila roh terpisah dengan jasad..
tiada peluang nak ucap sayang lagi..
pasti aku menyesal..

cinta?
biar aku simpan buat lelaki terhormat ucapkan Aku terima nikahnya adhira najwa dihadapan kedua orangtuaku :)



maaf andai terguris hati...
saya undur diri...
assalamualaikum buat insan insan yang saya sayangi.. :)





No comments:

Post a Comment